ORDER ATAU PERTANYAAN

ORDER ATAU PERTANYAAN

Sunday, March 9, 2014

SET ASAHE

Set penyelesaian masalah asma + resdung + alergi + gegata + sakit kulit

Anda mempunyai penyakit athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema)? Mesti rasa tak selesa dan dah pening nak makan ubat apa untuk hilangkan penyakit ini?Okay sekarang shaklee dah sediakan set suplemen terbaru khas untuk anda yang mempunyai salah SALAH SATU daripada lima simptom yang dinyatakan di atas, yang dikenali sebagai ASAHE set, iaitu set Alfalfa untuk penyakit 5 serangkai.

Athma Sinus Allergy Hives Eczema.

“ASAHE” bukanlah nama sebenar kepada penyakit 5 serangkai ini, tapi, kami namakan khas (agar mudah untuk diingati) merujuk kepada akronim penyakit 5 serangkai ini dalam bahasa Inggeris iaitu – Athma, Sinus, Allergy, Hives and Eczema.

Apakah vitamin yang sesuai?

Vitamin yang kami cadangkan ialah Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.

Mengapa?

Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.

B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.

Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.Kandungan Set G (ASAHE Set) :




Siapa yang memerlukan set ini?

Individu yang mempunyai salah satu daripada penyakit 5 serangkai ini – athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema).

Malah, ibu yang menyusu dan mendapati anaknya mempunyai salah satu daripada simptom tersebut turut digalakkan untuk mengambil set ini, agar nutrien yang diperlukan dapat di salurkan pada bayi anda melalui susu ibu. Selain intu, alfalfa juga sangat terkenal sejak dari dahulu lagi sebagai penggalak susu (galactagogue).

Dijamin HALAL
Mendapat Kelulusan KKM
Tiada Kesan Sampingan
Terbukti Berkesan
===========
CARA ORDER:
===========
Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 012-3485014 PM kami disini https://www.facebook.com/shakleeItrust

No comments:

Related Posts with Thumbnails